OPTIMIZATION OF SOCIAL INCLUSION OF PEOPLE WITH AUTISM

OPTIMIZAREA PROCESULUI DE INCLUZIUNE SOCIALĂ A PERSOANELOR CU AUTISM

  • Eniko PAPP Centrul Școlar pentru Educație Incluzivă Nr. 2, Târgu-Mureș
  • Tatiana PESCARI Centrul Școlar pentru Educație Incluzivă Nr. 2, Târgu-Mureș
  • Rozalia FARKAS Centrul Școlar pentru Educație Incluzivă Nr. 2, Târgu-Mureș
Keywords: autism, optimization, inclusion, autism, optimizare, incluziune

Abstract

Social integration involves the child or the person's inclusion in various forms of community life, social relationships in social group living and can operate socially useful. Social inclusion is carried out on different levels: physical integration, functional integration, functional integration, social integration, social integration, organizational integration. These levels form a continuous amplification involving spheres integrating coverage of social integration at the physical. This paper proposes an overview of the problems of autism, motor deficits, will also pursue development in 10 children with autism and related disorders through therapeutic kinetic program and the effectiveness of this therapeutic program.

 

Rezumat

Integrarea socială presupune incluziunea copilului sau a persoanei la diverse forme de viață comunitară, la relații sociale în grupul social în care trăiește și poate să desfășoare activitatea social utilă. Incluziunea socială se desfășoară pe diferite niveluri: integrarea fizică, integrarea funcțională, integrarea funcțională, integrarea socială, integrare în societate, integrarea organizațională. Aceste nivele formează un continuu integrator care presupune amplificarea sferelor de cuprindere de la integrare fizică la cea socială. Lucrarea de față âși propune o trecere în revistă  a problematicii autismului, a deficitelor motorii, se va urmări de asemenea dezvoltarea la 10 copii cu autism și boli asociate prin program terapeutic kinetic și verificarea eficienței acestui program terapeutic.

Published
2018-06-27
Section
Articles